Book Tag - Moje čtecí návyky

Zdravím všechny milovníky knih! Není to tak dlouho, co jsem se rozhodla si založit blog. A tak jsem tady s prvním článkem.
Nechtěla jsem, na Vás hned vypálit nějakou recenzi - spíše jsem chtěla něco, aby jste se o mně pár věcí dozvěděli. 
Projížděla jsem různě YouTube kanály a knižní blogy a docela často jsem narážela na Book Tag Moje čtecí návyky. A tak jsem si řekla: proč to nezkusit… 
Doufám a věřím, že se Vám článek bude líbit a podpoříte mě v začátcích mého blogu.

S láskou, Anette.
                        •°•°•°•°•                               

1. Máš doma místo na čtení?
Já čtu na hodně místech (ve škole, knihovně, autobuse...), ale doma většinou čtu v posteli nebo v obývacím pokoji na gauči.

2. Záložka nebo kousek papíru, který se válí poblíž?
Spíše ten kousek papíru, ale opravdu - opravdu - se snažím používat záložky.

3. Můžeš prostě jen tak přestat číst, nebo musíš dočíst kapitolu?
Upřímně - je mi to vlastně tak nějak jedno. Samozřejmě je u mě zvykem, že dočítám stránky, ale že bych dočítala kapitoly, u mě není známo. I když v poslední době kdy mám více času na čtení, tak se snažím dočítat kapitoly.

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Pouze když jsem doma a nejsem moc líná. Ale rozhodně si nepředstavuje žádný veliký čaj nebo něco takového, či nějaký velmi zdravý snack. Většinou to totiž bývá voda nebo šťáva...

5. Posloucháš u čtení hudbu nebo televizi?
Když jsem sama doma (a bojím se ticha), tak si ke čtení do pozadí pustím na velmi nízkou hlasitost televizi, ale jinak to nemám za potřebí.

6. Čteš pouze jednu knihu nebo několik naráz?
Posledních pár měsíců ano, ale ještě nedávno jsem si to vůbec nedokázala představit.


7. Preferuješ čtení doma nebo čteš kdekoliv?
Já se - co se týče čtení - řídím heslem: „Všude dobře, doma nejlíp“. Nevadí mi číst na veřejnosti nebo mimo domov, ale není nic lepšího, než si v zimně vzít huňatý ponožky, zachumlat se do peřin a jít si číst.


8. Čteš nahlas nebo jenom ve své mysli?
Rozhodně ve své mysli, protože mně samotné mi není příjemné poslouchat svůj hlas stále dokola a navíc číst nahlas je velmi únavné a pomalé.


9. Čteš některé pasáže dopředu nebo dokonce i přeskakuješ dopředu?
No… Rozhodně nepřeskakuji celý odstavce nebo dokonce celou stranu, ale čas od času nějakou tu větičku vynechám.


10. Lámeš hřbet nebo se ho snažíš zachovat jako nový?
Jelikož jsem ještě stále závislá na rodičích a jejich penězích, tak moc knížek nevlastním - nedostavám kapesné a rodiče mi knihu jen tak nekoupí. Takže se snažím je zachovat co v nejlepším stavu, ale to moc nejde, vzhledem k tomu, jak moc neúctivě semůj starší bratr ke knížkám chová (strká si je ke svému pozadí a mezi nohy).


11. Píšeš do knih?

Rozhodně a definitivně; NE! Nechápu ty lidi, co to dělají… Vždyť to musí strašně rušit - mně vadí už jenom obrázky.         
                      •°•°•°•°•

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Harry Potter a Kámen mudrců - Read-a-thon

Moje oblíbené seriály