Harry Potter a Kámen mudrců - Read-a-thon


Miluji Harryho Pottera a jeho svět. A vím, že rozhodne nejsem jediná.
Asi před týdnem jsem si řekla, že si celou sérii zopakuji a dám si takový Read-a-thon. 
Aby byly tyhle články trochu zajímavější, budu se tady vyjadřovat jako kdybych o Harry Potterovi slyšela poprvé a nikdy nečetla knížky nebo neviděla filmy.
Také bych v budoucnu chtěla udělat takový menší Harry Potter tag, ale o tom zase příště. 
Nyní s chutí do toho a já Vám přeji pěkné čtení.
°•°•°•°•
Harryho Pottera všichni známe, takže to schrnutí děje vezmeme trochu letem světem...

Celá kniha začíná v moment kdy nějaký neznámí profesor Brumbál, profesorka McGonagallová a Rubeus Hagrid přináší batole před dům rodiny Dursleových. Ale nebylo to ledajaké batole - byl to kluk, který přežil.

Upline pár let a Harry, který celý svůj život žil jako oběť svých zvrácených příbuzných, dostává dopisy, díky kterým se dozví, že je čaroděj.

A tak se vydá do školy čar a kouzel v Bradavicích, schodou okolností přichází do školy i nový profesor obrany proti černé magii - profesor Quiller.

Ale proč vlastně kniha nese název Kámen mudrců? Ve škole se totiž nachází Kámen, díky kterému zůstanete defakto nesmrtelný a někdo se ho chce zmocnit.

... pro spořádanou mysl je smrt jen další velké dobrodružství.“

Harry Potter je pro mě vším. Miluji to, miluji styl psaní autorky,miluji všechny ty postavy. Ovšem s prvním a druhým dílem jsem měla trochu problémy, protože mi hrozně vadilo dětinské chování postav v Harryho věku. Ale ve třetím díle už je to něco úplně jiného, ale o tom až bude ten správný čas.

Co se týče mých nejoblíbenějších postav, tak to je rozhodně; Draco Malfoy,  Severus Snape a Bellatrix Lestrangeová. Ale Brumbál, McGonagallová, Hagrid, Sirius, Fred a Goerge, Blaise, Pansy, Crabbe a Goyle a spousty dalších jsou také skvělí.

„... pokud tě někdo tak hluboce miloval, poskytne ti to navždy určitou ochranu, i když ten, kdo tě miloval, už není.“

Co mě taky na celé knižní sérii mrzí je to, že Rowlingová neustále říká, jak Nebelvír je nejlepší, a že ve Zmijozelu jsou samí špatní lidi a tak... (Ano, jsem čestná Zmijozelka.)

Ale když to celé schrnu - knížka je velmi čtivá, nápd je skvělý a autorka dokonalá,  prostředí nádherné a právě proto ty knížky tak miluji.

                       •°•°•°•°•



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje oblíbené seriály

Book Tag - Moje čtecí návyky