Moje oblíbené seriály

Na seriály se všichni díváme už od malička - ať už na Pokémony nebo na Winx club. Dnes bych Vám však chtěla ukázat všechny moje nejoblíbenější seriály.°
 Nemám je nijak rozdělený, protože já se většinou dívám buď to na komediální, fantasy nebo romantické seriály. Jsou tu takové ty klasické seriály, které určitě všichni moc dobře znají, ale některé ani moc známe nejsou.
Také bych chtěla vysvětlit, proč je na knižním blogu článek o seriálech - a brzy tu budou i na jiné téma. Myslím si, že je důležité  mít  hlavní téma blogu, ale psát stále dokola o tom samém, je prostě nuda... Samozřejmě hlavní část blogu se bude zabývat knihami, ale čas od času sem přidám i něco jiného.
 Nyní už však dost keců na začátek a jdeme na to.
°°°°°°°
 

1. Simpsonovi
 
Už od malička jsou Simpsonovi jedním z mých nejoblíbenějších seriálů. Každý díl mě něčím pobaví a jako to, že každý díl má kolem dvaceti minut, je kolem třiceti sérií a budou se ještě vysílat minimálně dalších dvacet pět let, je prostě TOP. Myslím si, že seriál všichni znáte, ale kdyby ne tak Vám ho tady trochu popíšu. Jedná se o animovaný seriál, jehož postavy jsou všechny žluté. Těmi hlavními postavami jsou Homer , Marge, Bart, Lisa a Maggie Simpsonovi. Každá epizoda je úplně jiná a ve většině případů na sebe dějově moc nenavazují. Rozhodně můj nejoblíbenější díl byl už od malička Lisa a Lady Gaga.
 
2. Průměrňákovi
 
Další můj oblíbený seriál, na který se dívám většinou ráno u snídaně,  je americký sitcom o průměrné rodině ze střední třídy, která žije ve fiktivním městě Orson ve státě Indiana a překonává každodenní problémy běžného života. Hlavní postavy jsou Frankie, Mike, Axl, Sue a Brick - rodina Heckových. Jedná se o další  rodinný komediální seriál, na který jsem se vždy dívala jako malá.
 
 
 
3. Comeback
 
Jedná se o asi jediný český seriál, který sleduji. Seriál vyvpráví příběh o pohaslé popové hvězdě - Tomáše Pacovského známého jako Tomi Paci. Nyní však vlastní obchod s hudebními cédéčky a se svým bratrem Ozzákem, který je metalový nadšenec a trochu i alkoholik, vychovává svoji náctiletou dceru Ivu. Také nesmíme zapomenout na Marcelku - fanynku Tomáše, která mu pomáhá s obchodem -, na Simonu, která vlastní Hospodu u Jezevce a její děti Sašu a Lexu.
 
4. Riverdale
 
Nyní už se přesouváme k seriálům, na které jsem se začala dívat maximálně rok zpátky. Dramatický seriál vypráví o čtyřech kamarádech - Archie, Veronica, Betty a Jughead -, kteří žijí v malém městečku Riverdale. Hned v první epizodě se najde mrtvé tělo jednoho žáka, dvojčete Cheryl Blossomové. Blossomovi jsou zdejší bohatá rodina a tak není divu, že tato zpráva celým městem velmi otřese. No a celá první série je o tom, jak Archie, Ronnie, Betty a Jughead vyšetřují onu vraždu. Celkově je seriál velmi zajímavý a napínavá a to, že je v angličtině mi vůbec nevadí.
 
 
5. Upíří deníky
 
Myslím si, že všichni tenhle seriál znají a pokud ne tak nežili. Tentokrát se přesouváme do vod fantasy příběhu a nyní přímo mezi upíry, vlkodlaky a čarodějky. Hlavní postavou je Elena Gilbertová, které nedávno umřeli rodiče. Spolu se svým bratrem žije stále ve svém domě ovšem nyní je vychovává jejich teta Jenna. Přichází nový školí rok a s ním nastoupí i nový záhadný žák Stefan a také se přistěhuje jeho starší bratr Damon. A s jejich příchodem Elena zjistí, že svět není takový, jaký si ve skutečnosti myslela, že je.
Já se přiznávám, že na Upíří deníky jsem se koukala už jako menší, ale nikdy jsem je nedokoukala.
 
 
6. Mladí a hladoví
 
Máme tu předposlední seriál a teď se trochu vrátíme k těm pohodovým a vtipným seriálům. Není to tak dlouho, co jsem na tenhle seriál narazila - byla to vlastně docela náhoda, protože jsem zrovna projížděla Youtube a tam na mě vyskočila reklama právě na tenhle seriál... Seriál vypráví o mladém milionáři Joshovi Kaminskimu, který hledá nového kuchaře a shodou okolností právě Gabbi Diamondová přišla o práci a tak se uchází o již zmiňovanou práci. Samozřejmě Gabbi nakonec práci dostane a mi si tak vychutnáváme vtipné chvíle poté, co se spolu hned při prvním potkání vyspí.
 
 
7. SKAM
 
A jako úplně poslední seriál tu mám jeden v norštině. Upřímně jsem se toho hodně bála, že budu z té norštiny úplně vedle, ale mé obavy byly absolutně zbytečné, takže si ho určitě pusťte. V první sérii Eva Mohns prožívá velmi turbulentní vztah se svým přítelem Jonasem. Hrdinkou druhé série je Noora Sætre, která má vztah se starším Williamem. Ve třetí sérii zjišťuje Isak, že ho přitahuje spolužák z vyššího ročníku Even. Oba musejí řešit coming out a vztah se svým okolím. Čtvrtá série se zabývá muslimkou Sanou Bakkoush.  Seriál je opravdu hodně reálný a řeší se v něm problémy týkající se vztahů a dospívání a také sexualita, takže si myslím, že by i spousty lidem mohl pomoct. Velké plus je, že se tam nehraje na žádnou dokonalost, jako v amerických seriálech či filmech.
 
 
 
 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Harry Potter a Kámen mudrců - Read-a-thon

Book Tag - Moje čtecí návyky